Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Roomdecoration #6.

 
 Ik had jullie al verteld dat er nog een zesde aankwam, en hier is hij!  De meeste van deze dingen heb ik al lange tijd, en heb ik niet onlangs veranderd maar heb ik gewoon nog niet getoond. Dus dat ga ik nu doen. Ik heb al plannen in mijn hoofd voor nieuwe dingen in mijn kamer. Er zijn nog een paar grootse dingen die ik moet kopen. Maar dat zal nog even duren. Maar ik zal het daarna ook nog tonen. Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Veel plezier.

 Mijn ouders zijn geniaal en super creatief. Een goed team ook. Mijn moeder verzint dingen en mijn vader breid ze uit en maakt ze. Dus toen ik vorig jaar mijn kamer wou veranderen kwam mijn moeder met een prachtidee. Een ingebouwd bureau met daaronder een kast. Ik vind het geweldig dat niemand de kast kan zien. Het zit een beetje verstopt. Jullie zien straks nog een foto. Hier kan je mijn boeken zien. Misschien weinig voor iemand die eraan verslaafd is, maar ik ga vaak naar de bib en lees daar boeken.
 Ik had al lang een bureau kastje nodig. En dit was eigenlijk vroeger mijn nachtkastje. En nu dus een kast waar alles inzit van school en nog zo'n dingen. Lekker handig. Zodat er meer plek is op mijn bureau.
 Dit is dus de volledige kast. De rechterkant zijn boeken en zo. De andere kant is meer opslag.
Ook heb ik al een tijdje een nieuwe kast. Dit is de middelste deur waar ook een grote spiegel zit. hij is super antiek en ik vind hem prachtig.

Tips zijn altijd welkom op be-youu@outlook.com .
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten