Pagina's

maandag 20 mei 2013

TAG: van 10 tot 1.

Ik wil echt meer tags gaan doen. Dus bij deze vond ik deze leuke tag zodat jullie mij nog wat beter leren kennen. Omdat we anoniem blijven is het dus moeilijk om veel over ons te weten maar de kleine dingen kunnen nooit kwaad. Veel plezier. Oja , beautyteller deed deze tag al , maar dat is niet zo erg.

10 dingen over mijzelf.
1. Bij mij moet alles netjes zijn. Ik kan rommel niet aan.
2. Ik vind het niet leuk om ontbijt te nemen. Ik weet niet waarom maar ik word nogal misselijk als ik 's morgens eet. Vreemd genoeg.
3. Ik ben helemaal en totaal niet goed in vrienden maken en me open stellen tegenover mensen.
4. Ik slaap beter als ik in slaap val met muziek. Zo niet dat ben ik soms wakker in de nacht of heb ik honger.
5. Mijn favoriete vak is wiskunde. Ik ben een nerd weet je wel.
6. Ik hou van regen. Ik vind het prachtig om zo in slaap te vallen omdat het als muziek klinkt. En als je eronder staat als een douche. Geweldig.
7. Ik ben niet goed in kleren kiezen.
8. Ik hou van schattige dieren. Ik gil als ik er één zie.
9. Ik hou van brieven schrijven. Liever een brief dan mail.
10. Ik maak zo veel lijstjes over van alles. Het is echt ziek aan het worden.
9 dingen die ik leuk vind.
1. Muziek.
2. Regen.
3. Mijn vrienden.
4.Boeken lezen. Schrijven.
5. Mijn blog.
6. Luisteren naar mensen.
7. Piano spelen en gitaar.
8. Slapen.
9. Douchen.
8 dingen die ik niet leuk vind.
1. Vakanties/school. Soms wel soms niet.
2. Facebook.
3.Eten.
4. Ravioli. Dat is het enige eten dat ik niet lust.
5. Mijn gezicht in de ochtend.
6. Ik vind mijn nagels niet leuk. Ze breken snel en groeien traag.
7. Mijn bed. Het is te klein en ligt niet lekker.
8. Mijn vermogen voor sparen. Ik ben er niet goed in maar ik wil het wel.
7 plekken waar ik graag kom.
1. Mijn kamer is zeker mijn nummer één plek waar ik graag kom. En dat klinkt misschien raar maar het is mijn favoriete plek.
2. Nederland. Ik hou van Nederland.
3. Mijn oma. Op één of andere manier is dat een plek waar je altijd thuiskomt. (mijn huis ook hoor) Maar bij mijn oma ben je thuis. Alsof je daar jaren leeft ook al kom je voor de eerste keer.
4. De weides achter mijn huis. Zingen, schreeuwen en uitleven. Het kan er allemaal.
5. Mijn keuken. Er is eten en zo.
6. Bij vrienden. Altijd een thuis.
7. Zuid - Amerika.
6 manieren om mijn hart te winnen.
1. Door me te begrijpen en te steunen. Dan ben ik meteen verkocht.
2. Jongens die stoer maar ook lief zijn winnen het altijd.
3. Ik heb een zwak voor mensen die boeken lezen.
4. Ik heb ook een zwak voor mensen die een instrument spelen.
5. Als je lekker kan koken. Geweldig.
6. Als je me nooit in de steek laat en dat ook echt niet doet. Dan zou ik met je trouwen.
5 plaatsen waar ik nog heen wil.
1. Ik ben er al geweest maar ik wil vaker gaan: Zuid - Amerika.
2. Ik wil naar heel Amerika eigenlijk.
3. Londen.
4. Canada.
5. Heel Groot-Brittannië.
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan.
1. Mijn gezin en familie.
2. Mijn blog.
3. Mijn beste vriendin.
4. Mijn ipod.
3 van mijn lievelingsliedjes.
1. David Guetta - Tatanium.
2. James Arthur - Impssible.
3. Rond Dope - A drop in the ocean.
2 wensen.
1. Mijn grootste wens is dat ik mijn leven weer kan opbouwen. Dat mensen me weer gaan vertrouwen en ik eindelijk mezelf kan zijn en van mezelf kan houden. Dat alles beter word.
2. Mijn tweede wens zou zijn dat al mijn dromen uitkomen.
1 laatste woord.
1. Dankje. Dankje voor het lezen. Dankje voor het lezen van onze hele blog en het reacties plaatsen. Dankje mama en papa voor alles wat jullie me gaven. Dankje broer en zus voor het grappig doen. Dankje beste vriendin voor het feit dat je er bent. Dankje wereld. Klein woordje. Groot gebaar.

xoxo, S.T.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten