Pagina's

woensdag 29 mei 2013

What's in my bag?

 Ik vind het altijd leuk om dit soort artikels te lezen en filmpjes te kijken. Dus ik dacht ik doe het zelf is! Ik neem eigenlijk echt altijd hetzelfde mee. Dit zijn ook dingen die in mijn boekentas zitten. Maar daar zitten dan nog schoolspullen bij. Veel plezier met een kijkje in mijn tas. Mijn tas is trouwens van vorig jaar uit H&M, 20 euro.

 Ik ben verslaafd aan boeken lezen, dus ik heb er altijd één bij me. De gene die ik momenteel lees is L.A. Candy van Lauren Conrad. Ik ben vind hem tot nu toe heel mooi. Ik heb ook altijd, echt altijd een balpen bij me. Vooral om in mijn notitieboek te schrijven. Ik heb een artikell over dit boekje. Dus ga die zeker is bekijken.
 Dan nog andere kleine spulletjes. Ik heb natuurlijk een kleine portefeuille. Ook antibacteriële hand-gel, ik kan niet zonder. Dan kauwgom, heb ik ook altijd bij me. Mascara om soms mijn make-up bij te werken, en eyeliner. Ook een kleine parfum flacon en mijn favoriete lipstick op dit moment. Ook heb ik altijd een rekker en een clipje, omdat mijn haar vaak gaat irriteren.
Natuurlijk mijn gsm en ipod, ook oortjes voor mijn ipod, maar die staan niet op de foto. Over mijn ipod kan je trouwens ook meer lezen in dit artikel.

Wat zit er in jullie handtas?
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten